Mä oon sellainen, nalkuttava akka. Aivan kun tulisin paremmalle tuulelle kun saan purkaa omaa pahaa oloani toiseen. Koska sitä se mun nalkutus on... tyytymättömyyttäni itseeni. Miksi mä sitten olen itseeni tyyytymätön. No koska olen veltto, läski, laiska, koheltaja, kateellinen, köyhä jne. Syitä kyllä löytyy. Olen aina ollut todella itsekriittinen. Otetaan nyt esimerkiks tämä mun kuntoilun aloittaminen. Tein hienon kunto-ohjelman ja noudatin sitä tasan pari päivää. Todella hienoa! Se nyt sitten ottaa aivoon ja kikuttelen mun saamattomuutta miehelle. Tosin muutan sen muotoon: miks sä et voi laittaa lautasia suoraan tiskikoneeseen ja taas sulla on kalja kädessä jne. Ihan hienoo että tiedostan oman toimintani, mutta se ei ole vielä tähän mennessä johtanut siihen että osaisin olla kiukkuinen itselleni enkä toisille.